Lees hier de geweldige verhalen van onze klanten

Wij hebben voor elke organisatie en iedere situatie de ideale feedback-oplossing.

'
'

Deskundig en professioneel

Het voordeel van de methode via Satys was dat we snel en “on the spot” feedback van de studenten en medewerkers op kunnen halen. Hierdoor kunnen we ook snel met de verbeterpunten aan de slag.

David Verweij - Eurest NL
Hospitality Manager
Lees verder
Satys Eurest NL
'
'

Waardevolle reacties

In twee maanden hebben ruim 11.000 mensen hun feedback gegeven, dat zegt genoeg. De nieuwe inzichten helpen ons als winkelcentrum onder andere bij het bepalen van onze strategieën met betrekking tot marketing en promotie, bepalen van openingstijden en vertellen ons veel over de bezoekersbeleving.

Harold Lubbers - Paddepoel
Winkelcentrum Manager
Lees verder
Satys Paddepoel
'
'

Klantvriendelijk

Wij hebben de klantvriendelijke opstelling en het snelle reageren op de veranderingen, die gaandeweg toch zijn ontstaan, als heel prettig ervaren. Daardoor hebben wij onze onderzoeken veel sneller en efficiënter kunnen uitvoeren.

Coby Idzenga - Omrin
Beleidsadviseur relatiebeheer
Lees verder
Satys Omrin
'
'

Daadkrachtig en meedenkend

Tijdens de bijeenkomsten zetten we meerdere feedback-zuilen van Satys in om op een snelle en eenvoudige manier feedback te verzamelen. Met deze informatie kunnen we in de toekomst events nog beter afstemmen op de wensen van onze klanten en leden.

Monique Bos-Bartelds - Rabobank
Adviseur Marketing & Communicatie
Lees verder
Satys Rabobank