Eurest: "Deskundig en professioneel"

David Verweij
Hospitality manager
Eurest NL

“Het voordeel van de methode via Satys is dat we snel en “on the spot” feedback van de studenten en medewerkers op konden halen. Hierdoor kunnen we ook snel met de verbeterpunten aan de slag. De feedback geeft ons niet alleen antwoorden op algemene vragen. Door de hoeveelheid reacties die wij verzamelen kan er nog een diepte-analyse op losgelaten worden. Daardoor krijgen we nog meer inzichten uit de verzamelde feedback. Dit helpt ons om een nog beter verbeterplan op te stellen," aldus David Verweij.

Eurest, cateraar in Noord Nederland, monitort en brengt de wensen en behoeften van hun gasten in kaart

"We doen het goed maar willen beter worden. Als je bijvoorbeeld gemiddeld een 8 scoort weet je dat je het goed doet. Dat is een fijn inzicht en belangrijk om te weten. En het geeft je de drive om het nog beter te doen.”

Waarom hebben jullie voor Satys gekozen en hoe bevalt dat?

“Satys had als 'studenten start-up' al het een en ander gedaan voor Eurest. Er werd toen al hartstikke goed werk geleverd. Daarom was er geen enkele reden voor ons om verder te kijken. Ik heb het als zeer positief ervaren dat jullie zo goed in de materie zitten en echt met ons meedenken. Satys neemt ons daardoor veel werk uit handen. Ik wil jullie graag een compliment geven voor de professionaliteit die jullie uitstralen.”

Met welk woord zou je de dienstverlening van Satys omschrijven?

“Ik doe er twee: deskundig en professioneel!”