Rabobank: "Daadkrachtig en meedenkend"

Monique Bos-Bartelds
Adviseur Marketing & Communicatie
Rabobank

Rabobank, een van de grote banken in Nederland, anticipeert graag op de wensen van klanten/leden om goed aan te sluiten bij de behoefte van haar klanten/leden. Satys werd ingezet om te helpen dit in kaart te brengen.

Rabobank wilde achterhalen wat hun leden vinden van de opzet van bijeenkomsten 

Rabobank organiseert regelmatig bijeenkomsten voor klanten/leden om bijvoorbeeld kennis te delen en in te spelen op actualiteiten, zowel binnen de bank als in de (lokale) wereld. Eén van de jaarlijkse bijeenkomsten die Rabobank organiseert, staat volledig in het teken van de Week van de Coöperatie. Een week speciaal om leden van de Rabobank te bedanken voor hun betrokkenheid. Voor het evalueren én verbeteren van deze week is Satys ingeschakeld.

Monique Bos-Bartelds, Adviseur Marketing & Communicatie bij Rabobank, is erg tevreden met de mogelijkheden van Satys: “Tijdens de bijeenkomsten zetten we meerdere feedback-zuilen van Satys in om op een snelle en eenvoudige manier feedback te verzamelen. Met deze informatie kunnen we in de toekomst events nog beter afstemmen op de wensen van onze klanten en leden”, aldus Monique.

"Satys denkt mee, ze stellen zich flexibel op en zijn gemakkelijk benaderbaar"

“Geweldig om te zien welke onderdelen van onze activiteiten onze klanten/leden waarderen. Ook mooi dat met de informatie die werd opgehaald via de feedbackzuilen, we direct zicht hebben op verbeterpunten waarmee we nog beter op de wensen van onze klanten kunnen inspelen.”

Tenslotte vertelt Monique: “Wij hebben het werken met Satys als actief en daadkrachtig ervaren. Ze denken op een prettige manier mee, stellen zich flexibel op en zijn gemakkelijk benaderbaar. Echt een aanrader voor elk event!”