Omrin: “Innovatief en klantvriendelijk”

Elske van der Kooi, Beleidsadviseur burgerparticipatie

Satys ondersteunt en geeft advies bij het digitaal afnemen en verwerken van deze interviews. Daarmee besparen ze ons tijd en geld.

“Onze opdracht voor Satys”

Elk jaar neemt Omrin in opdracht van de gemeente Leeuwarden buurtinterviews af in de stad Leeuwarden. We willen allemaal een schonere leefomgeving. Daarom vraagt Omrin aan de inwoners hoe ze samen een mooie en schone buurt kunnen krijgen én houden. Omrin leert van deze tips. Daarnaast geeft Omrin ook voorlichting aan de buurtbewoners. De interviewers vertellen van alles over de Recycleboulevard van Stichting Omrin Estafette, de milieustraten en de ondergrondse containers. Satys ondersteunt en geeft advies bij het digitaal afnemen en verwerken van deze interviews.

“Satys bespaart ons tijd en geld”

De interviews werden al een aantal jaren uitgevoerd. Voorheen werd er gebruik gemaakt van papieren registratie waarbij de antwoorden allemaal werden geturfd en handmatig verwerkt. Dit zorgde voor een hoge arbeidsintensiviteit, zowel bij het afnemen van de enquêtes als bij de administratieve verwerking van de resultaten. Sinds 2018 maken wij voor het afnemen en registreren van de interviews gebruik van de diensten van Satys en dit gaat veel efficiënter.

We vroegen Elske van der Kooi over haar ervaring, ze zei het volgende: “Satys verzorgde een complete oplossing voor het inrichten en optimaliseren van het onderzoek. De antwoorden konden direct worden ingevoerd en daarbij werd in het systeem geautomatiseerd bijgehouden welke adressen nog bezocht moesten worden. Door de inzet van Satys, heeft het verwerken van de gegevens de medewerkers veel tijd bespaard en konden de eindrapportages snel worden aangeleverd. Al met al kostte het enquêteren minder tijd en kon Omrin zich vooral richten op de resultaten.”

“Een belangrijk resultaat is dat het afnemen van de enquêtes sneller en efficiënter gaat”

“Ik ben erg tevreden over de samenwerking met Satys. In 2019 hebben we een nieuwe functionaliteit in het systeem toegevoegd. Hierdoor waren er aanpassingen nodig, maar dat is heel snel opgepakt. Satys gaat net zo lang door totdat alles perfect werkt.”

“Wij zijn het meest onder de indruk van de klantvriendelijke opstelling”

In één woord zou ik Satys omschrijven als: innovatief en klantvriendelijk.

Neem contact met ons op voor de mogelijkheden!

Flexibiliteit

Gedurende het onderzoek kunnen er eenvoudig aanpassingen aangepracht worden of een ander aspect onderzocht worden.

u

Ondersteuning

Voor, tijdens en na het onderzoek krijg je van ons de beste ondersteuning om het onderzoek goed in te richten en te optimaliseren.

w

Direct

Met de feedback-zuil kan direct ‘on the spot’ na een klantervaring gemeten worden.

Leuk

De feedback-zuil biedt jouw klanten de mogelijkheid om op een leuke en gemakkelijke manier hun feedback te geven.

Z

Eenvoudig

Wij zorgen ervoor dat het verzamelen van feedback voor jou zo makkelijk mogelijk wordt gemaakt. Met de beste software en de juiste ondersteuning.

Waardevolle Inzichten

Wij zorgen niet alleen voor een indicatie van de algehele tevredenheid in de vorm van een smiley of een duimpje, maar wij kijken met name naar het verbeterpotentieel.