Winkelcentrum Paddepoel: “Tevreden!”

Harold Lubberts, Winkelcentrum Manager

Met de hulp van Satys kunnen we in de toekomst events nog beter afstemmen op de wensen van onze klanten en leden.

Winkelcentrum Paddepoel is het grootste overdekte winkelcentrum in het noorden en is gevestigd in de stad Groningen. Na meerdere succesvolle tests in de beginfase, is de samenwerking tussen Satys en Winkelcentrum Paddepoel uitgebouwd en gecontinueerd. Sinds 2017 voorziet Satys het winkelcentrum continu van informatie en feedback.

Satys voorziet Winkelcentrum Paddepoel sinds 2017 van informatie en feedback

We vroegen Harold Lubberts, Manager van Winkelcentrum Paddepoel over zijn ervaringen met Satys en op welke manier de uitkomsten van Satys hem helpen met het generen van zo tevreden mogelijke bezoekers.

“We hebben Satys ingeschakeld omdat we de klantbeleving in ons winkelcentrum wilden verzamelen. Op dit moment maken we al meer dan een jaar gebruik van verschillende feedback tools (feedbackzuilen, parkeercijfers, Google reviews en WIFI) en krijgen we binnenkort een klantentelsysteem om feedback van onze bezoekers zo goed mogelijk te verzamelen. Daarnaast is het gelukt om de data die hieruit voortkomt te koppelen aan andere gegevens. Op deze manier krijgen we enorm waardevolle inzichten over de bezoekerservaring en ontstaat er een goed beeld van onze bezoeker en zijn behoeftes.”

“Enorm waardevolle inzichten over de bezoekerservaring”

“De nieuwe inzichten helpen ons als winkelcentrum onder andere bij het bepalen van onze strategieën met betrekking tot marketing en promotie, bepalen van openingstijden en vertellen ons veel over de bezoekersbeleving. We hebben nu bijvoorbeeld een goed beeld van hoeveel de bezoekers besteden, wat ze van ons winkelaanbod vinden, hoe goed de bereikbaarheid wordt beoordeeld, wat hun bestedingspatroon is en ga zo nog even verder.”

“Wij hebben de samenwerking met Satys als erg goed ervaren. Ze maken duidelijk afspraken, hebben een goede informatievoorziening en hebben het professioneel geregeld.” aldus Harold. “In één woord: tevreden!”

Neem contact met ons op voor de mogelijkheden!

Flexibiliteit

Gedurende het onderzoek kunnen er eenvoudig aanpassingen aangepracht worden of een ander aspect onderzocht worden.

u

Ondersteuning

Voor, tijdens en na het onderzoek krijg je van ons de beste ondersteuning om het onderzoek goed in te richten en te optimaliseren.

w

Direct

Met de feedback-zuil kan direct ‘on the spot’ na een klantervaring gemeten worden.

Leuk

De feedback-zuil biedt jouw klanten de mogelijkheid om op een leuke en gemakkelijke manier hun feedback te geven.

Z

Eenvoudig

Wij zorgen ervoor dat het verzamelen van feedback voor jou zo makkelijk mogelijk wordt gemaakt. Met de beste software en de juiste ondersteuning.

Waardevolle Inzichten

Wij zorgen niet alleen voor een indicatie van de algehele tevredenheid in de vorm van een smiley of een duimpje, maar wij kijken met name naar het verbeterpotentieel.