Rabobank: “Daadkrachtig en meedenkend”

Monique Bos-Bartelds, Adviseur Marketing & Communicatie

Met de hulp van Satys kunnen we in de toekomst events nog beter afstemmen op de wensen van onze klanten en leden.

Rabobank, een van de grote banken in Nederland, anticipeert graag op de wensen van klanten/leden om goed aan te sluiten bij de behoefte van haar klanten/leden. Satys werd ingezet om te helpen dit in kaart te brengen.

Rabobank wilde achterhalen wat hun leden vinden van de opzet van bijeenkomsten

Rabobank organiseert regelmatig bijeenkomsten voor klanten/leden om bijvoorbeeld kennis te delen en in te spelen op actualiteiten, zowel binnen de bank als in de (lokale) wereld. Eén van de jaarlijkse bijeenkomsten die Rabobank organiseert, staat volledig in het teken van de Week van de Coöperatie. Een week speciaal om leden van de Rabobank te bedanken voor hun betrokkenheid. Voor het evalueren én verbeteren van deze week is Satys ingeschakeld.

Monique Bos-Bartelds, Adviseur Marketing & Communicatie bij Rabobank, is erg tevreden met de mogelijkheden van Satys: “Tijdens de bijeenkomsten zetten we meerdere feedback-zuilen van Satys in om op een snelle en eenvoudige manier feedback te verzamelen. Met deze informatie kunnen we in de toekomst events nog beter afstemmen op de wensen van onze klanten en leden”, aldus Monique.

“Satys denkt mee, ze stellen zich flexibel op en zijn gemakkelijk benaderbaar”

“Geweldig om te zien welke onderdelen van onze activiteiten onze klanten/leden waarderen. Ook mooi dat met de informatie die werd opgehaald via de feedbackzuilen, we direct zicht hebben op verbeterpunten waarmee we nog beter op de wensen van onze klanten kunnen inspelen.”

Tenslotte vertelt Monique: “Wij hebben het werken met Satys als actief en daadkrachtig ervaren. Ze denken op een prettige manier mee, stellen zich flexibel op en zijn gemakkelijk benaderbaar. Echt een aanrader voor elk event!” 

Neem contact met ons op voor de mogelijkheden!

Flexibiliteit

Gedurende het onderzoek kunnen er eenvoudig aanpassingen aangepracht worden of een ander aspect onderzocht worden.

u

Ondersteuning

Voor, tijdens en na het onderzoek krijg je van ons de beste ondersteuning om het onderzoek goed in te richten en te optimaliseren.

w

Direct

Met de feedback-zuil kan direct ‘on the spot’ na een klantervaring gemeten worden.

Leuk

De feedback-zuil biedt jouw klanten de mogelijkheid om op een leuke en gemakkelijke manier hun feedback te geven.

Z

Eenvoudig

Wij zorgen ervoor dat het verzamelen van feedback voor jou zo makkelijk mogelijk wordt gemaakt. Met de beste software en de juiste ondersteuning.

Waardevolle Inzichten

Wij zorgen niet alleen voor een indicatie van de algehele tevredenheid in de vorm van een smiley of een duimpje, maar wij kijken met name naar het verbeterpotentieel.